Instrukcioni dizajn

Proces kreiranja onlajn kursa [INFOGRAFIK]

Proces kreiranja onlajn kursa je nekada vremenski dug i sastoji se iz dosta koraka, pa sam zbog toga rešila da korake prikažem uz pomoć jednog infografika.

Za mene, koraci kreiranja jednog mogu se podeliti u tri grupe aktivnosti. 

Prva grupa aktivnosti su istraživanje tržišta, potrebe ciljne grupe i generalno vaganje da li kurs ima smisla kreirati. 

Druga grupa aktivnosti je u najvećoj meri vezana za sadržaj samog kursa, koji ukoliko nije kvalitetan, sve ostalo je potpuno nebitno.  Više o tome šta sve treba da sadrži kvalitetan onlajn kurs pisala sam ovde.  

Treća grupa aktivnosti vezana je za marketing i prodaju onlajn kursa, ali ne jednokratnu prodaju. 

Nadam se da sam u narednom infografiku pokrila sve važne korake, uživajte. 🙂

Izvor: slike FreePick, Canva

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *